dnes je Sobota - 24. jún 2017 - Ján | zajtra Tadeáš, Olívia

Recenzie

strana 5 / 8
  • Poďme do práce - Moment prekvapenia

2.2.2005 | čítané: 16041 krát | Celý článok...

Poďme do práce - Moment prekvapenia, CD, Hirax Records, 200? Dlhoročne najlepšia prešovská punková kapela Poďme do práce (PDP) o vyše ročnom odklade vydala debutový album Moment prekvapenia. Ten nadviazal na predchádzajúce demá Nečum, lebo ti vypadnú oči a Smäd Not Dead (nerátajúc rané dielko Ideál). Cédečko vydal Hirax Records a vyšlo dosť neskoro.

• Miro Žbirka Live

10.1.2005 | čítané: 16481 krát | Celý článok...

Miro Žbirka Live, CD, Universal Music, 2004 Miroslav Žbirka alias Meky vydal svoj prvý živý album, nazvaný jednoznačne - Live. Logicky naň umiestnil svoje najväčšie hity, pochopiteľne v živom prevedení. Ako sa mu tento zámer podaril? Vyšlo z toho počúvateľné svojbytné cédečko, alebo len ďalšia kompilácia starých flákov?

• Laco Deczi Celula New York Live

17.12.2004 | čítané: 16360 krát | Celý článok...

Laco Deczi Celula New York Live, CD, ArecaMultimedia, s. r. o., 2004 Live album Laca Décziho a jeho bandy New York Celula prekvapí hneď od začiatku kvalitným zvukom. Newyorské štúdio Lotish odviedlo pri mixáži a masteringu nesporne dobrú robotu. To, čo je podstatné, je však obsah.

• R.E.T. - The Dark At The End Of The Tunnel

30.11.2004 | čítané: 15715 krát | Celý článok...

R.E.T. - The Dark At The End Of The Tunnel recenzia, CD, Crystal Productions/Metal Age, 2004 Začnem od konca. Od bonusu. Na CD The Dark At The End Of The Tunnel je ním videoklip k skladbe Eternal Enemy. Klip kje určite vítaným spestrením tohto nosiča. Vidieť na ňom snahu o profesionalitu, možno nie vždy dotiahnutú dokonca, ale markantnú. Naviac obrazové stvárnenie verne zachytáva atmosféru piesne, čo sa tiež nie vždy podarí.

• Zóna A - Na predaj

19.11.2004 | čítané: 16923 krát | Celý článok...

Zóna A - Na predaj recenzia, CD, Inflagranti Records, 2004 Zóna A siaha po zlate!!! Géniovia hudby opäť útočia!!! Opäť omráčili svojou virtuozitou!!! Toto hlásajú titulky na „novinách“, ktoré sú priložené k novému albumu legendy (česko)slovenského punku Zóne A. Tak sa teda na tých „géniov“ pozrime bližšie.

• Pětník zpívá v botách snů

20.9.2004 | čítané: 15661 krát | Celý článok...

Pětník zpívá v botách snů CD, Good Day Records - Jiří Mašek, 2004, 43:57 Keď sa povie vokálno-inštrumentálna skupina, nie je to nič iné než archaický výraz pre normánu kapelu. Na skupinu Pětník však toto označenie neplatí. Ide totiž o čisto vokálnu kapelu. Asi vás chytá hrôza pri predstave pustiť si celé cédečko s takouto hudbou.

• Elektrick Mann – Zhorovy streety

27.4.2004 | čítané: 16433 krát | Celý článok...

Elektrïck Mann – Zhorovy streety (CD, Crystal production, 2003) O kapele Elektrïck Mann som nikdy predtým nič nepočul. Až kým sa mi nedostalo do rúj druhé CD „Elektrického pána“ nazvané Zhorovy streety. A je to naozaj sila... Vydavateľstvo Crystal Production uvádza Zhorovy streety ako „nový studiový počin HIPHOP-HC-PUNK grázlů z Valmezu“, prípadne ako „nový studiový počin alko průserářů z Valmezu“. Nemýli sa. Elektrïck Mann nie je žiadna prechádzka ružovou záhradou...

• Liveevil – Lines

24.4.2004 | čítané: 15554 krát | Celý článok...

Liveevil – Lines (demo 2003) Zoskupenie Liveevil z Hranic na Moravě pustilo nie tak dávno do sveta prostredníctvom Crystal štvorskladbové cédečko s názovm Lines (2003). Základná charakteristika albumu – jungle-rock, je pomerne presná, aj keď trochu zúžená. Zo stroja sa v priebehu necelých 17 minút linú tóny, pri ktorých sa človek cíti, ako v nejakom poriadnom klube.

• Chiki liki tu-a – Choďte sa hrať pred vlastný vchod

9.2.2004 | čítané: 17653 krát | Celý článok...

Chiki liki tu-a – Choďte sa hrať pred vlastný vchod CD, Millenium Records & Publishing, 2003, 43:10 min. Prešovskí Chiki liki tu-a prišli na trh so svojim tretím album. Po debute Chiki liki tu-a (nazývanom aj Nezatváraj Milan dvere) a dvojke Budeš musel vlasy na blond prefarbil (obidva pôvodne len kazetové albumy vyšli neskôr na súhrnnom 2CD Kysak) vydali album Choďte sa hrať pred vlastný vchod, ktorý je zo všetkých troch najvydarenejší.

• Znouzectnost (ZNC) - mikrorecenzie

10.6.2003 | čítané: 16912 krát | Celý článok...

Plzenský súbor Znouzectnost patrí medzi najpozoruhodnejšie a najplodnejšie zjavy českých hudobných vôd. Do širšieho povedomia sa skupina dostala začiatkom deväťdesiatych rokov skrz sampler Punk´s Not Dead, popevok „bylo nebylo...“ si pospevoval kdekto. Slušnú predajnosť mala aj prvá oficiálne vydaná LP (doslova platňa, ako jediný nosič od ZNC vyšla na vinyle) Ukolébavky pro ne/v/hodné loutky. Po rozdelení ČSFR sa aktivita tejto formácie sústredila na západnú časť bývalej federácie, kde dosiahla značné úspechy, na Slovensku sa na Znouzectnost začalo pomaličky zabúdať. A to je škoda...